semoisky
by
undostrescuatro
6th September 2013, 01:47 AM
No chat in this replay.
6 Sep 2013, 01:47 AM
#1
Posts: 525
you don't need buildings to win as soviets.
6 Sep 2013, 01:59 AM
#2
Posts: 172
anda mira españoles jaja
6 Sep 2013, 18:18 PM
#3
Posts: 525
siempre hay gente de habla hispana jugando coh2
6 Sep 2013, 21:03 PM
#4
Posts: 1090 | Subs: 1
Hasta hay gente haciendo videos!
Aunque ahorita los hago en ingles.
Aunque ahorita los hago en ingles.
7 Sep 2013, 02:46 AM
#5
Posts: 3
Hasta hay gente haciendo videos!Aunque ahorita los hago en ingles.
¡Yo también soy de habla hispana!
PAGES (1)

1 user is browsing this thread:
1 guest
Livestreams
|
|
|
19 | ||
|
|
|
16 | ||
|
|
|
2 | ||
|
|
|
97 |
Ladders Top 10
-
#Steam AliasWL%Streak
- 1.1472793.650+7
- 2.20554.792+12
- 3.1297453.741+1
- 4.696278.715+10
- 5.323172.653+1
- 6.16376.682+1
- 7.591361.621+2
- 8.24261.799+2
- 9.607389.609+5
- 10.354124.741+8
Replay highlight
VS
-
cblanco ★ -
보드카 중대
-
VonManteuffel -
Heartless Jäger
Einhoven Country
Honor it
18
Download
3373
Board Info
688 users are online:
688 guests
0 post in the last 24h
3 posts in the last week
10 posts in the last month
3 posts in the last week
10 posts in the last month
Registered members: 74629
Welcome our newest member, Max88cyou
Most online: 4501 users on 26 Oct 2025, 01:00 AM
Welcome our newest member, Max88cyou
Most online: 4501 users on 26 Oct 2025, 01:00 AM
