Login

russian armor

skyrocket

18 Jul 2015, 03:29 AM
#1
avatar of Sugmar

Posts: 46

Your opinion about this ability. Offer alternatives.
18 Jul 2015, 07:10 AM
#2
avatar of pigsoup
Patrion 14

Posts: 4301 | Subs: 2

? what ability is this?
18 Jul 2015, 07:32 AM
#3
avatar of MarcoRossolini

Posts: 1042

With respect Sugmar - google translate is good (and my suspicion is that you're translating it from Russian), but it's not great. :)

And even then, we haven't yet established a) what this ability is and b) why we'd need to offer alternatives at all. :)
18 Jul 2015, 07:48 AM
#4
avatar of Emporer Palpatine

Posts: 54

Permanently Banned
I will organize a search party at once. Lord Vader might be of service to your cause as well. Soon we will find this rebellious translation, deceiver it and destroy the Rebellion!
18 Jul 2015, 08:13 AM
#5
avatar of Eupolemos
Donator 33

Posts: 368

I guess he means flares, either sniper or vet1 SU infantry ability
18 Jul 2015, 08:42 AM
#6
avatar of Porygon

Posts: 2779

Flare makes plane reconnaissance looks stupid.

It lasts quite long, basically uncounterable, and much cheaper, but almost all faction having it so nvm.
I suggest they should make recon plane cannot be shot down by ground AA, because recon plane usually flying at a quite high magnitude,
18 Jul 2015, 09:22 AM
#7
avatar of l4hti

Posts: 476

Flare OP :snfCHVGame: That is why everyone uses them :snfCHVGame:
19 Jul 2015, 09:57 AM
#8
avatar of Nuclear Arbitor
Patrion 28

Posts: 2470

flare is good but it takes a LONG time before the flare actually appears (at a guess ~~10 seconds...) which hampers usability a bit. other then that and the max range bug it's great.
19 Jul 2015, 12:26 PM
#9
avatar of Sugmar

Posts: 46


Each unit of the Russian army has this ability. Note - 1 level of experience is used for this. Recruits - actually, they are universal. For other groups - a prison battalion guards, assault troops - no.
19 Jul 2015, 13:58 PM
#10
avatar of WhySooSerious

Posts: 1248

Can you just type in Russian? I'd rather ask sib or some russian to translate this Kappa
19 Jul 2015, 15:48 PM
#11
avatar of Sugmar

Posts: 46

Хорошо. Все очень просто:

Световые ракеты - на данный момент очень интересный навык отряда. За 10 патронов отряд устанавливает мину, которая срабатывает при нажатие. В результате - пехота Оси погибает в размере 1-2-3 человека, в зависимости от того, как плотно отряд передвигался. Танки сдвигает чуть в сторону. Все замечательно, но ракета есть у каждого пехотного отряда РКА.

Новобранцы - они универсальны и они поддерживаются тяж.вооружением - акутально и понятно, зачем им ставить такую ловушку.

Щтрафбат - по своей сути это штурмовой отряд, я не понимаю, зачем им тратить время, когда они должны быть на передовой и вести активные боевые действия. Им нужна другая способность на 1 уровне опыта. Например: АТ-граната(чуть больше польза и альтернатива новобранцам при игре через т1), дымовая граната ( как штурмовики), перевооружение - выдает 1-2 ППШ.

Вызываемые элитные отряды:
У ОСИ:
фузеллеры - имеют многократно лучший навык - осветительные шашки, которые светят 45 сек, бросаются почти мгновенно. А главное - фузеллеры - разведгруппа с необходимым оборудование - винтовки и большим обзором.

Десантники ОСИ - химическая граната, маскировка в укрытие и мед.пакеты - мощные специалисты по борьбе с пехотой.

Гренадеры с МП-40 - аптечка. Просто и красиво.

Союзники:
- следопыты всех мастей - просто лучше точность и броня.
- десантники - живучесть.
- инженеры-штурмовики- из специфики: быстрый ремонт.

На фоне всего этого: У РКА
- Гвардейцы - универсальные бойцы, по внешнему виду походят на разведгруппу с ПТ оружием. На 1 уровне опыта - сигнальная ракета.
Зачем? они просто будут сидеть? кто ими строит эту ракету? почему им не дали :
а) невидимость в укрытиях - они по "идеи" спецназ, а значить неожиданные атаки для них актуальны.Но нет.
б) Ложись - что логично, учитывая их тяжелое вооружение - с пулемета и ПТРС стреляют с рук - весьма странно. А тут ложись - бонус к защите и точности для их тяжелого вооружения.А в походном состояние - снижение точности тяжелого оружия. Если вы играли в компанию арденов - то там у роты ФОх - рейнджеры таки в состояние уберать за спину базуки и брать томпсоны. Но тут - нет.
в) Оглушающие бомбы - оглушают технику / оглушающие гранаты - оглушают пехоту - тоже логичный набор - но нет.

Штурмовая пехота - за 490 - да они мощные, да их волны могут сломать отряды, но только в упор....на расстояние они не наносят свой альфа урон. И не смотря на мощную осколочную и тактическую дымовую - им дают опять сигнальную ракету. Зачем? почему им не дать:

а) штурмовое продвижение - снижают скорость вдвое, но стреляют чаще и стрельбой подавляют пехоту противника - логичный навык для штурмовиков с ППШ.Пусть даже урон не наносят - но зальют градом пуль.
б) Подсветка - вместо того чтобы ставить ловушку отряд кидает в выбранную машину или здание сигнальный факел, который показывает цель в тумане войны в течение 15 секунд и увеличивает точность ПТ орудий и артиллерии по этой цели на 5%.
в) Модернизация - поменять местами премии 1 и 2 уровней опыта - на 1 - бонусы к броне и точности,а на втором - за 60 патронов - перевооружение - отярд получает 4 ППС (больше выстрелов и большая дистанция поражения) и АВТ (как бары) - получаем возможность поднять эффективность для средней дистанции.


19 Jul 2015, 16:46 PM
#12
avatar of comm_ash
Patrion 14

Posts: 1194 | Subs: 1

Good. It's very simple: Light missiles - at the moment a very interesting skill group. For 10 rounds squad sets a mine is triggered when pressed. As a result - infantry axes die at a rate of 1-2-3 person, depending on how tightly the detachment moved. Tanks shifts slightly to the side. Everything is wonderful, but the rocket have each infantry squad RCA. Recruits - they are universal and they are supported tyazh.vooruzheniem - supercedes and understand why they put such a trap. Schtrafbat - is basically a strike force, I do not understand why they spend time when they should be at the forefront and lead active hostilities. They need a different ability level 1 experience. For example: AT-garnet (a little more than the use of alternative and new recruits in the game after T1), smoke grenade (as storm troopers), re - issue 1-2 PCA. Called Elite Squad: At AXIS: fuzellery - repeatedly have the best skill - lighting checkers that shine 45 seconds, rush almost instantly. And most importantly - fuzellery - scouts with the necessary equipment - rifles and a great review. Marines AXIS - chemical grenade into hiding and masking med.pakety - experts powerful anti-infantry. Grenadiers with the MP-40 - First aid kit. Simple and beautiful. Allies: - trackers of all kinds - just better accuracy and armor. - Marines - vitality. - engineers shturmoviki- the specifics: quick repair. Amid all this: Do RCA - Guards - versatile fighters in appearance resemble for scouts with PT weapon. On one level of experience - Flare. Why? they will just sit? who are they building this rocket? why they were not given: a) the invisibility in shelters - they are "ideas" special forces, and therefore unexpected attack them aktualny.No not. b) Lay down - which is logical, given their heavy weapons - a gun and shoot away with PTSD - a very strange. And then lie down - a bonus for protection and precision to their heavy vooruzheniya.A in the stowed state - reducing the accuracy of heavy weapons. If you have played in the company of the Ardennes - is there at company Foch - Rangers still in a state of Uberall behind bazooka and take Thompson. But here - no. in) Stunning bombs - stun technique / stun grenades - stun infantry - too logical set - but no. Assault Infantry - for 490 - so they are powerful, but their waves may break the troops, but only at close range ... .On the distance they do not cause damage to your alpha. And despite the strong fragmentation and tactical smoke - they are given again skyrocket. What For? why they do not give: a) the promotion of assault - reduce the rate by half, but shoot often and suppress enemy infantry fire - logical skill to attack aircraft with PPSh.Pust even do not cause damage - but flooded hail of bullets. b) Illumination - instead set a trap throwing squad to the selected machine or a building alarm torch that shows the target in the fog of war for 15 seconds and increases the accuracy of PT guns and artillery on that goal by 5%. c) Modernization - swap premium 1 and 2 levels of experience - 1 - bonuses to armor and precision, while the second - 60 rounds - re - otyard gets 4 PPP (more shots and defeat a large distance) and AUTO (as bars) - are able to increase efficiency for the middle distance.

Translated through Google^
19 Jul 2015, 16:53 PM
#13
avatar of The_rEd_bEar

Posts: 760

First sand bags now flares? whats next the soviet stock mortar? :snfQuinn:
19 Jul 2015, 17:08 PM
#14
avatar of Jadame!

Posts: 1122

У гвардов нет сигнальных ракет, штурмовики стоят 390, все вет 1 абилки пехоты ванильных факций шлак.

Now its Russian thread!

Actually it was whine about useless trip wire flares.
19 Jul 2015, 17:24 PM
#15
avatar of chipwreckt

Posts: 732

Tripwire flare is also really good counter vs Ostheer sniper, spam them around yellow cover area, it will instakill the sniper if he triggers it.
19 Jul 2015, 18:07 PM
#16
avatar of Sugmar

Posts: 46

Tripwire flare is also really good counter vs Ostheer sniper, spam them around yellow cover area, it will instakill the sniper if he triggers it.


Well - I have to do recruits - they are cheap. A lot of them. But due to teams that I need to srazhatsya. Why do other nations - no useless abilities? why almost everyone has different abilities? The Red Army is so different?

Я для примера привел десантников из доктрины люхтвафе - они имеют дохренища способностей и нет там ни одной бесполезной или узкоспециализированной.
19 Jul 2015, 18:42 PM
#17
avatar of Jadame!

Posts: 1122

jump backJump back to quoted post19 Jul 2015, 18:07 PMSugmar
Я для примера привел десантников из доктрины люхтвафе - они имеют дохренища способностей и нет там ни одной бесполезной или узкоспециализированной.


Именно поэтому я и написал об оригинальных фракциях.

jump backJump back to quoted post19 Jul 2015, 17:08 PMJadame!
ванильных факций шлак


Аптечка дикий трэш который не должен стоить больше 10 аммуниции и должен обладать возможностью быть использованными отрядами на себя. Уже было несколько тем о том, чтобы переделать сигнальные огни и аптечки, поскольку аптечки на панзергренадёрах имеют столько же пользы сколько сигнальные огни на штурмовиках. Возможно, даже меньше, лол.

Однажды релики пофиксят косяки оригинальной игры. Возможно. Когда-нибудь.
19 Jul 2015, 19:53 PM
#18
avatar of Sugmar

Posts: 46

1. Если не напоминать -не будут.
2. Нужно предлагать, то что будет нормально и не будет очередным ломом баланса. Если аптечки станут дешевыми - это будет имба, так же если их делать на отряд. Проще подумать о той фишке, как у ОКв - аптечка ставиться на землю и каждый отряд в твоей армии юзает ее один раз,сейчас правда отряд который поставил сам не может этого делать. Лучше пусть уберут и дадут лишнего человека ближе к лейту - слишком они часто дохнут от одного снаряда.
19 Jul 2015, 20:29 PM
#19
avatar of TheSleep3r

Posts: 670

russian thread? :snfPeter:

anuuu cheeki breeki i v damka
19 Jul 2015, 20:46 PM
#20
avatar of pigsoup
Patrion 14

Posts: 4301 | Subs: 2

tripwire insta kill snipers? i dont think so. sometimes it won't even kill a model in gren squad,
1 user is browsing this thread: 1 guest

Ladders Top 10

  • #
    Steam Alias
    W
    L
    %
    Streak
Data provided by Relic Relic Entertainment

Replay highlight

VS
  • U.S. Forces flag cblanco ★
  • The British Forces flag 보드카 중대
  • Oberkommando West flag VonManteuffel
  • Ostheer flag Heartless Jäger
uploaded by XXxxHeartlessxxXX

Board Info

532 users are online: 2 members and 530 guests
SneakEye, Spielführer
10 posts in the last 24h
31 posts in the last week
144 posts in the last month
Registered members: 45040
Welcome our newest member, jacantonh81
Most online: 2043 users on 29 Oct 2023, 01:04 AM